woensdag 14 oktober 2009

Een ode aan mijn reislustige vriendin

Ook Pavlov is onderhevig aan vergankelijke zaken als liefde, passie en trots. Het geval wil namelijk dat mijn zeer geliefde vriendin met haar koppie in de nieuwsbrief van de Universiteit Leiden is verschenen. Als foto van de week nog wel.

Dat op zich is geen nieuws, ze is namelijk de meest fotogenieke vrouw van het universum -ik herinner mij een zekere reportage in de Hermes. Maar mijn trots jegens haar is des te meer gebaseerd op het feit dat ze zich inzet voor de minder bedeelde medemens. Aidskinderen, weesjes, mij...

Dit geluk wil ik graag met jullie delen. Bekijk de foto eens als je tijd hebt en lees de bijgevoegde tekst over haar bevindingen in Uganda. Misschien dat je me dan iets meer begrijpt.

http://studenten.leidenuniv.nl/voorzieningen-en-studentenleven/studie-in-beeld/foto-van-de-week-42-2009.html

p.s. Melvin, herken je je armbandje?

2 opmerkingen:

  1. oh en de foto staat er helemaal niet helemaal op!!! Dat moet wel natuurlijk! want juist dat kindje rechts onder in beeld is zo schattige!

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey schatje wat lief :)
    De link doet het alleen niet en de foto staat er ook niet helemaal op!!

    KUS

    BeantwoordenVerwijderen