donderdag 29 oktober 2009

Een gewaarschuwd mens...

The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn't exist. - Kevin Spacey, The Usual Suspects.


Hij heeft zijn eigen hachje weer gered hoor, in Arnhem. Dat kan hij. Uit eigen beweging. Zo staat het geschreven. Ik begrijp niet waarom hij niet meteen voor de jackpot gaat. Ik zou graag geloven dat hij hierin wordt tegengewerkt door Onze Lieve Heer, maar mijn nachtmerries waarschuwen me voor de mogelijkheid dat dit allemaal de bedoeling is. Dat hij zich even van zijn meest kwetsbare kant laat zien, de kans aangrijpend om te tonen hoe 'sportief' hij is, om daarna zijn eigen triomftocht naar de top van het wereldje te dirigeren. Deze man krijgt nog eens de leiding over onze nationale selectie, en zo lang ik de enige ben die aan de bel trekt zullen we ook dan geen kampioen worden. Want een kampioen speelt naar perfectie, en alleen God is perfect.

Wist je dat Ron Jans hiervoor leraar Duits is geweest?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten